The use of YouTube to foster intensive basic English students vocabulary acquisition of the Western Multidisciplinary Campus of the Univesity of El Salvador during semester I 2020

Romero Ramirez, Katherine Patricia and Chichilla de Leon, Laura Maricela (2020) The use of YouTube to foster intensive basic English students vocabulary acquisition of the Western Multidisciplinary Campus of the Univesity of El Salvador during semester I 2020. Bachelor thesis, Universidad de El Salvador.

[img]
Preview
Text
The use of YouTube to foster intensive basic English students vocabulary acquisition of the Western Multidisciplinary Campus of the Univesity of El Salvador during semester I 2020.pdf
Available under License Creative Commons Attribution Non-commercial No Derivatives.

Download (6MB) | Preview
Official URL: http://www.ues.edu.sv

Abstract

Los investigadores se centraron en la adquisición de vocabulario de los alumnos de Inglés Básico Intensivo de la Facultad Multidisciplinaria de Occidente de la Universidad de El Salvador utilizando la plataforma de video YouTube para fomentar la adquisición de vocabulario, de manera que los estudiantes de Inglés Básico Intensivo potencien la adquisición de vocabulario a través del desarrollo de diferentes actividades como presentaciones, videos y diferentes hábitos que el equipo de investigación propone que harán que los alumnos mejoren su vocabulario en inglés. Otro aspecto importante a mencionar es que el desarrollo de este estudio "The use of YouTube to foster the vocabulary acquisition” se llevó a cabo en el La Facultad Multidisciplinaria de Occidente de la Universidad de El Salvador.

Item Type: Thesis (Bachelor)
Uncontrolled Keywords: YouTube ; Vocabulary ; Adquisition
Subjects: 400 Lenguas > 420 Inglés e inglés antiguo
Divisions: Facultad Multidisciplinaria de Occidente > Licenciatura en Idioma Inglés Opción Enseñanza
Depositing User: Katherine Patricia Romero Ramírez
Date Deposited: 22 Mar 2021 14:50
Last Modified: 22 Mar 2021 14:50
URI: https://oldri.ues.edu.sv/id/eprint/23252

Actions (login required)

View Item View Item